אודותיי

שמי נטלי גל, אני נטורופתית מוסמכת משנת 2008. 

מאז 2008 ועד היום טיפלתי באלפי אנשים עם מחלות שהרפואה הגדירה אותם כ”כרוניות”. הצלחתי לעזור לאנשים להוריד תרופות שלקחו שנים. ליוותי ומלווה צעד אחד צעד עד להשגת יעדיי הבריאות המוצבים. ההצלחות הכי גדולות שלי, והמחלות בהן אני יודעת לטפל הינן: השמנה, שומנים בדם, לחץ דם גבוה, סוכרת, דלקות מפרקים, דלקות מעיים שונות, זיהומים של מערכת העיכול, כאבים כרוניים, מחלות אוטואימוניות, בלוטת התריס, חסרים תזונתיים, דמנציה, אלצהיימר, פרקינסון, מחלות עור, תמיכה לאחר אירועיים מוחים ושיקום, ותמיכה לחולי סרטן.
מניסיוני לאורך השנים מניעת מחלות כרוניות והטיפול בהן, גם כשמדובר בגנטיקה, כמו כן התפתחותן של רוב המחלות הנפוצות והכרוניות מושפעת מאוד מתזונהמתח נפשי, וחשיפה לרעליםהטיפול הוא באמצעות שינוי תזונתי ותוספי תזונה טבעיים בהתאמה אישית לעיתים לאחר בדיקות מעבדה של הקופת חולים או פרטיות מקיפות הכוללות בדיקות צואה/ ציפורניים/שיער במידת הצורך.

כחלק מעבודתי בקליניקה כתבתי 2 רבי המכר “סוד תזונת התינוק הטבעוני”, ו-“68 דברים שאת צריכה לדעת לפני הלידה”, יזמית ומטפלת בנשמה. אני מדריכה הורים לתינוקות ולילדים ומלווה אותם בדרכם לתזונה ובריאה ו-או טבעונית מאוזנתמטפלת במחלות של תינוקות וילדים, כאשר צברתי גם ניסיון מעשי בגידול שני ילדי המדהימים שגדלו כטבעונים מאז שהיו עוברים וזכו בהנקה מלאה ותוך שימוש בכמה שפחות תרופות קונבנציונליות.