חמש סיבות ומצבים בהם תדעו שאתם זקוקים לפרוביוטיקה

חמש סיבות ומצבים בהם תדעו שאתם זקוקים לפרוביוטיקה

כפי שאתם יודעים , אני לא בעד “דחיפת” תוספים ללא סיבה מוצדקת. כיום אנשים רבים לוקחים יותר מדי תוספים כשאין להם סימפטומים המצדיקים זאת. אך לעתים באמת שאנו זקוקים להם.
הפעם אני רוצה לגעת בפרו ביוטיקה ובחמש סיבות ומצבים בהם תדעו שאתם באמת זקוקים לפרוביוטיקה!

1) אתם במהלך טיפול באנטיביוטיקה, או אחרי:

אנטיביוטיקה אומנם משמידה את החיידקים הרעים , אך “על הדרך” היא משמידה גם את החיידקים הטובים, מפרה את האיזון של פלורת המעיים ויוצרת חוסר איזון בשל כך,
במידה וסיימתם או אתם במהלכו של טיפול באנטיביוטיקה חשוב שתתספו בפרוביוטיקה.

במידה ואתם במהלך טיפול: כדאי לקחת כשעתיים אחרי נטילת המינון האחרון של האנטיביוטיקה. ובמידה וסיימתם את הטיפול כדאי לקחת כמות כפולה מהרגיל.

נטילת פרוביוטיקה במהלך ואחרי הטיפול, תעזור לכם לשקם את פלורת המעיים ולהחזיר את החיידקים הטובים שהושמדו על ידי האנטיביוטיקה.

2) סובלים מבעיות עיכול שונות?

במידה ואתם נאבקים בבעיות עיכול שונות , פרוביוטיקה יכולה לסייע לכם להקל על התסמינים ולשפר את המצב. החיידקים הטובים שבפרוביוטיקה יסייעו לעיכול, ובכך יתרמו לתחושה כללית טובה יותר והרגשה נוחה יותר בבטן.

3) סובלים מעור יבש או גירודים?

אקנה או עור אדמומי, יובש , גרד ועוד מושפעים לעתים ממערכת העיכול. ולכן במידה ויש לכם בעיות עור , יתכן ויש קשר ישיר בין זה לבין בעיות מעי. פריחות, אדמומיות על העור יכולים להשתפר באופן משמעותי על ידי נטילת פרוביוטיקה.

חשוב לציין כי במידה וקיימת בעיה חדשה או כרונית מומלץ גם לפנות לרופא עור.

4) מערכת חיסון חלשה:

במידה ואתם מוצאים את עצמכם חולים באופן תכוף, ומערכת החיסון שלכם חלשה, יתכן מאוד ופרוביוטיקה תוכל לסייע לכם לשפר אותה משמעותית. כשמערכת העיכול אינה מאוזנת הדבר ישפיע באופן ישיר על מערכת החיסון. מערכת עיכול לא תקינה , תוביל למערכת חיסון חלשה אשר תוביל לחולי תכוף ועוד.

5) מרגישים עייפות, חולשה ודיכאון?

מערכת העיכול משפיעה באופן ישיר על רמת האנרגיה שלנו. שלשולים, עצירות וכדומה יכולים להוביל לרמות אנרגיה נמוכות ולתחושת דכדוך וחוסר אפקטיביות. לקיחת פרוביוטיקה עשויה להוביל לאיזון הגוף ובכך תחושו באנרגיות גבוהות יותר, תחושה כללית טובה יותר ואיזון כללי.

* לפני לקיחת פרוביוטיקה או כל תוסף אחר, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, אשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם בדרך לחיים מאוזנים ובריאים.

בסוף תוסיפי תמיד

נטלי שוינקלשטיין
נטורופתית N.D
רפואה טבעית למשפחה