אצטיל ציסטאין – NAC תוסף תזונה חשוב במיוחד לניקוי רעלים

אצטיל ציסטאין – NAC תוסף תזונה חשוב במיוחד לניקוי רעלים

תוסף תזונה אציטיל ציסטאין – NAC ההשפעות החיוביות שלה על בריאות הכבד, ניקוי רעלים, מחלות ריאות שונות, בפרט מתכות כבדות, וזיהומים שונים.
לכבד יש משקל כבד (תרתי משמע) על הגוף ובריאות האדם, הוא חשוב להמון תהליכים בגוף, מנגד פגיעה בכבד בעידן המודרני הוא לא דבר נדיר. להיפך, כ30 אחוזים מהאוכלוסייה שלא בעודף משקל סובלים מכבד שומני לרב ללא ידיעתם, וכ60 אחוז מהאנשים בעלי עודף משקל סובלים מכבד שומני עם או בלי ידיעתם.
המון אנשים נחשפים לרעלים שונים המשפיעים על הכבד כדוגמת החומר הרעיל NAPQI שהוא תוצר מטבולי אשר משתחרר בצריכת תרופות לשיכוך כאבים. כשחומר זה משתחרר למחזור הדם גלוטתיון יודע לנטרל ולסלק את החומר הרעיל הזה מהגוף שלנו. NAC אצטיל ציסטאין מומר בגוף לגלוטתיון. ובכך מסייע רבות לפינוי רעלים מהגוף.
הגלוטתיון הינו האנטי אוקסידנט (נוגד החמצון) העיקרי בגופינו, אשר דרישתו לגופינו גדולה מאד. לא רק לפתוגנים חיצוניים אלא גם לכאלו שגופינו מייצר בעצמו. עם השנים רמת הגלוטתיון בגוף יורדת, במיוחד במצבי סטרס מתמשכים. מגיל 40-60 רמות הגלוטתיון יורדות בהדרגה, וכך למעשה יכולת הגוף לפנות היטב רעלים. זו הסיבה גם מדוע אנו רואים את המחלות פורצות בשלבים מאוחרים יותר בחיים. מגיל 60-80 הרמה יורדת בכמעט חמישים אחוזים בגופינו.
בנוסף לכבד לNAC יכולת רבה לשפר תפקודי ריאות אם במצבי ליחה מתמשכים כמו COPD מחלת ריאות חסימתית כרונית, ברונכיטיס, דלקת ריאות ומחלות נוספות שקשורות לריאות.
לNAC יכולת מדהימה לפנות מתכות כבדות מהגוף כמו כספית, ארסן, עופרת ועוד ומנגד יש שלא לצרוך את התוסף תזונה הזה קבוע ומי שכן נדרש לו לנטול קבוע יש לעשות מעקב אחרי רמות המינרלים בגוף כגון אבץ, נחושת ומגנזיום.
האם גם אתם צריכים NAC? אם עברתם את גיל 40 – ממליצה לכם לשקול זאת לחיוב. ואם הינכם סובלים מבעיות תפקודי כבד, מתח מתמשך או מחלות ריאות שונות אז בוודאי שהינכם זקוקים לו.
ליעוץ והכוונה צרו קשר
בדיקת מתכות כבדות בשיער או בציפורניים במעבדה בגרמניה בקישור הבא

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *