המיניות של האישה בגיל המעבר

המיניות של האישה בגיל המעבר

את הולכת ברחוב או מדברת עם חברה ולפתע גל של חום עוטף אותך, את לא בטוחה מה זה, אבל כשזה חוזר וחוזר את מתחילה להבין. תסמיני גיל המעבר הגיעו, ויכול להיות שאת חווה גם הפרעות בשינה, זיעה, חוסר שקט, ובעיות נוספות המלוות בשינוי הזה כמו דילול העצם, והפרעות בקיום יחסי מין עם בן זוגך.
עבור אישה לקיים יחסי מין, נדרש איזון כמעט מלא של פרמטרים הסובבים אותה. העבודה, הבית, הילדים ובן הזוג. אך כמעט בלתי אפשר עבור האישה לקיים יחסים עם בן זוגה כאשר היא אינה מרגישה טוב.
התסמינים המגיעים בגיל המעבר (לא תמיד), יכולים להוריד לאישה את הדימוי העצמי שלה מול עצמה, ומול בן זוגה. כמו כן, פיזיולוגית הדבר משפיע על החשק המיני, והתפקוד. כיוון שכאשר יש ירידה של אסטרוגן בגוף גם החשק המיני וגם הרטיבות בנרתיק פוחתת. וכידוע, הדבר נדרש לקיום יחסי מין מענגים עבור האישה (כמובן שגם לגבר).
לרפואה הנטורופתית פתרונות מגוונים סביב נושא זה. אורח החיים משפיע על החוסר איזון לטובה, ועוזר להשבת האיזון, לעיתים במאה אחוז (בתסמינים המלווים).
הטיפול הוא באמצעות שינוי תזונתי מותאם אישית וצריכת תוספי תזונה המובססי צמחי מרפא לרוב. התזונה משפיעה מאד על התסמינים הנפוצים, וצמחי המרפא עוזרים גם הם להשבת האיזון על ידי התכונות המאזנות הורמונלית שבהם.
להתייעצות התקשרי 0542037734

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *