סוכרת בהריון – האם חייבים תרופות?

סוכרת בהריון – האם חייבים תרופות?

סוכרת בהריון – האם חייבים תרופות?
נשים בהריון הן נוף קבוע בקליניקה שלי, (נוף מדהים). לצערי אני נתקלת בלא מעט נשים שנאלצות להתמודד עם סוכרת הריון. לשמחתי, אני מוצאת שאני מצליחה לעזור לרובן, בעזרת העבודה שלהן בשינוי אורח החיים כמובן.
סוכרת הריון לרוב מתגלה בבדיקת השגרה הנקראת העמסת סוכר ומתבצעת סביב שבוע 24 להריון. בבדיקה זו שותים 50 גרם סוכר לאחר ארוחה רגילה וזאת על מנת לבדוק את יכולת ספיגת הסוכר לתאים. אם התוצאה גבוהה, זה עלול לסמן שיש קושי לתאים לספוג את הסוכר או שיש קושי בייצור אינסולין (הורמון המסייע לספיגת הסוכר). אם התוצאה אכן גבוהה יש סיכוי כי הרופא יפנה לבדיקה של מאה גרם סוכר. פה נשאלת השאלה, האם העומס של שתיית הסוכר לא מעמיסה על הגוף ומהווה לטריגר סוכרת? שאלה מעניינת שאין לה הסבר חד משמעי. לחילופין אני מסבירה בקליניקה כי ניתן לבקש מהרופא חלופה לניטור עצמי. גם להחלטה זו ישנן השלכות משל עצמן. לכן את ההחלטה הזו לא רצוי לקחת על פי דעתכן האישית.
לתזונה ואורח החיים בזמן ההריון השלכה ישירה על רמות הסוכר ותפקוד הלבלב. אם לא מטפלים בסוכרת הריון, היא עלול לחזור בשלב יותר מאוחר בחיים כסוכרת סוג 2. ולכן חשוב מאד לטפל ולא רק סימפטומטית על ידי תרופות. אלא להגיע לשורש – אורח חיים.
להתייעצות התקשרי 0542037734 העבירי לכל מי שזקוקה למידע זה

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *